Goodc dla Grupy Eurocash – Kompleksowe wsparcie i innowacyjne rozwiązania
Project Summary
Grupa Eurocash to czołowy dystrybutor hurtowy produktów FMCG w Polsce, działający jako organizator franczyz i systemów partnerskich, wspierający lokalne sklepy. Firma jest lojalnym partnerem biznesowym, umożliwiającym efektywne zarządzanie i dostosowanie się do zmian rynkowych.
Przy tworzeniu serwisu korporacyjnego, współpracowaliśmy z różnymi działami Grupy Eurocash, takimi jak komunikacja, PR, RODO, oraz naszymi: design UI, UX i development. Wspólny wysiłek kilkunastu osób zaowocował harmonijną pracą na rzecz długoterminowej współpracy.
Projekt uwzględniał nie tylko proces tworzenia, ale także wsparcie po wdrożeniu, w tym proces ticketowania, który umożliwia szybkie reagowanie na zmiany i potrzeby. Zrealizowaliśmy mapę migracji obejmującą ponad 8000 URL, tworząc rozbudowany serwis spełniający oczekiwania Grupy Eurocash i dostarczający wartość użytkownikom. Dzięki współpracy zespołów osiągnęliśmy imponujący rezultat.
Goodc wciąż zapewnia wsparcie techniczne, regularnie aktualizując treści i dokumenty, co gwarantuje ciągłą funkcjonalność strony.