Zaufali nam






Co zyskasz dzięki analizie porównawczej?
- Szerszą perspektywę na to, w jaki sposób twoja konkurencja prezentuje swoją propozycję wartości dla klientów
- Zrozumienie różnych technik i metod budowania zaufania wśród odbiorców twojego biznesu
- Wiedzę na temat sposobów generowania leadów lub sprzedaży produktów przez inne firmy z twojej branży
Co otrzymasz w ramach analizy porównawczej
- Uporządkowany raport z przykładami rozwiązań stosowanych przez konkurencję
Zestaw ekranów z przykładowymi rozwiązaniami interfejsu wraz z komentarzem i oceną pod kątem UX.
- Przejrzyste porównanie stron konkurencji na podstawie jasnych kryteriów
Zestawienie stron konkurencji pod kątem takich kryteriów, jak: sposób prezentacji oferty, budowy zaufania i metody generowania leadów.
- Ogólna ocena serwisów konkurencji uwzględniająca słabe i mocne strony
Opisowa ocena każdego analizowanego serwisu konkurencyjnego, wraz z ze wskazaniem rozwiązań, którymi warto się inspirować.
Jak podchodzimy do analizy?
Analizujemy sposoby, które stosuje twoja konkurencja, aby budować zaufanie odbiorców i generować wyższe przychody.
01
Definiowanie konkurencji
Zaczynamy od określenia listy najbliższej konkurencji.
02
Analiza stron konkurencji
Kompletujemy i mapujemy dane. Badamy strony, wykorzystując doświadczenie naszych UX/UI Designerów.
03
Raport z oceną i przykładami rozwiązań
Przygotowujemy zwięzły raport z zestawem kluczowych wniosków z przeprowadzonej analizy.
Opinie
Optymalny
Rekomendujemy
3 500 zł
- Obszerny raport w formacie PDF wraz z przykładami i opisami stosowanych rozwiązań
- Porównanie 5 stron konkurencji
- Analiza rozwiązań “reason to believe”
- Analiza sposobów prezentowania oferty
- Analiza elementów sprzedażowych