Zaufali nam

Co zyskasz dzięki analizie porównawczej?

  • Szerszą perspektywę na to, w jaki sposób twoja konkurencja prezentuje swoją propozycję wartości dla klientów
  • Zrozumienie różnych technik i metod budowania zaufania wśród odbiorców twojego biznesu
  • Wiedzę na temat sposobów generowania leadów lub sprzedaży produktów przez inne firmy z twojej branży

Co otrzymasz w ramach analizy porównawczej

  • Uporządkowany raport z przykładami rozwiązań stosowanych przez konkurencję

    Zestaw ekranów z przykładowymi rozwiązaniami interfejsu wraz z komentarzem i oceną pod kątem UX.

  • Przejrzyste porównanie stron konkurencji na podstawie jasnych kryteriów

    Zestawienie stron konkurencji pod kątem takich kryteriów, jak: sposób prezentacji oferty, budowy zaufania i metody generowania leadów.

  • Ogólna ocena serwisów konkurencji uwzględniająca słabe i mocne strony

    Opisowa ocena każdego analizowanego serwisu konkurencyjnego, wraz z ze wskazaniem rozwiązań, którymi warto się inspirować.

Jak podchodzimy do analizy?

Analizujemy sposoby, które stosuje twoja konkurencja, aby budować zaufanie odbiorców i generować wyższe przychody.

01

Definiowanie konkurencji

Zaczynamy od określenia listy najbliższej konkurencji.

02

Analiza stron konkurencji

Kompletujemy i mapujemy dane. Badamy strony, wykorzystując doświadczenie naszych UX/UI Designerów.

03

Raport z oceną i przykładami rozwiązań

Przygotowujemy zwięzły raport z zestawem kluczowych wniosków z przeprowadzonej analizy.

Opinie

  • Współpraca z firmą Goodc to czysta przyjemność. Wykazali się bardzo dużą wiedzą, doświadczeniem, a także sumiennością i zaangażowaniem. Ponadto doceniam ich za szybki i sprawny kontakt oraz terminowość w realizacji zleconych usług. Zdecydowanie jest to firma godna polecenia.

    Izabela Janusz - E-commerce Project Manager

    Lafarge Polska

  • Z Goodc pracujemy już dwa lata i coś tak czuję, że będą kolejne. Ich elastyczność i dopasowanie oferty dokładnie do naszych potrzeb powoduje, że ciężko jest mi sobie wyobrazić inny scenariusz. Zbudowanie własnego teamu developerskiego to w dzisiejszych czasach trudne i kosztowne zadanie. Szczególnie dla takich niedużych firm jak nasza. Z Goodc nie musimy już o tym myśleć. Skupiamy się na tym co dla nas najważniejsze a zapewnienie developmentu jest już na ich głowie.

    Jakub Dominik Drozd - CEO

    Sporticos Football Today

  • Współpracowaliśmy z Goodc przy tworzeniu i rozwijaniu stron internetowych dla 2 marek. We współpracy z nimi można liczyć na zaangażowanie, profesjonalne podejście do każdego projektu, a co najważniejsze elastyczne reagowanie na potrzeby i znajdowanie rozwiązań w każdej sytuacji. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

    Agnieszka Nowakowska - Marketing Manager

    V-RIDIUM

  • Współpraca z zespołem GoodC to czysta przyjemność. Projekt został poprowadzony bardzo profesjonalnie i rzetelnie. Na pewno będę kontynuował współpracę.

    Grzegorz Madajczyk - CEO

    Helfio

Optymalny

Rekomendujemy

3 500 zł


  • Obszerny raport w formacie PDF wraz z przykładami i opisami stosowanych rozwiązań
  • Porównanie 5 stron konkurencji
  • Analiza rozwiązań “reason to believe”
  • Analiza sposobów prezentowania oferty
  • Analiza elementów sprzedażowych